Приємно бачити, що є такі організації, які турбуються про безпеку на автошляхах. Ми підтримуємо Вас і готові співпрацювати в цьому напрямку.
Г Р О М А Д С Ь К А О Р Г А Н І З А Ц І Я
УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ АВТОШКІЛ
PUBLIC ORGANIZATION
UKRAINIAN DRIVING SCHOOL ASSOCIATION
ЧЛЕН ЕВРОПЕЙСЬКОЇ АСОЦІАЦІЇ
ID code 44759040, UA973052990000026002040120015 UAH KRU CB
«Privatbank» Vyshneve, MFO 305299
08153 Boiarka, 41 Bilohorodska Street, 52
tel.: +38 (067) 909-54-11, +38 (067) 463-69-73
Facebook: https://www.facebook.com/groups/yaaua/
Web: https://www.uads.org.ua/
Email: [email protected]
13.02.2024 р.
№3
Кампанії "За безпечні дороги"
Шановні колеги!
Приємно бачити, що є такі організації, які турбуються про безпеку на автошляхах. Ми підтримуємо Вас і готові співпрацювати в цьому напрямку.
Шкода, що в Маніфесті "За безпечні дороги" не відображено питання підготовки водіїв транспортних засобів (в тому числі водіїв велосипедів) і не розглянуто Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2024 року.
Так, в Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2024 року не закладені питання розвитку сфери підготовки водіїв в Україні, що привело до появлення Закону 7345, Постанов КМУ, Наказів МВС, ГСЦ, які ігнорують Директиви Європейського Парламенту та Ради про водійські права, їх відповідність сучасним вимогам і це негативно впливає на розвиток безпеки дорожнього руху в цілому в Україні.
Ігнорування розвитку сфери підготовки водіїв веде до дорожнього травматизму в Україні і може привести до закриття кордонів ЄС для українських водіїв.
На тлі популізму (некомпетентності) деяких законотворців було запроваджено «Пілотний проект» – різке і необґрунтоване зменшення ТСЦ МВС, що в свою чергу призвело до черг на складання іспитів, введена самопідготовка на теоретичні іспити в РСЦ ГСЦ МВС, відмінено теоретичний іспит в закладах підготовки (перепідготовки) водіїв. Це в свою чергу надало значний поштовх до появи в засобах масової інформації, оголошень про можливість купити водійські «права». Самопідготовка і можливість придбати водійські «права» протягом тижня за мінімальну витрату часу і коштів призвело до відтоку учнів із Автошкіл, які навчали водіїв і зниження якості отриманих знань з теорії
Недосконалість законодавства призвело до переходу в тінь категорії спеціалістів теоретичного курсу, які почали надавати освітні послуги як репетитори за значно меншу плату (ухиляючись від сплати податків), часто не маючи відповідного атестата спеціаліста, вони ховаються в «тінь» і становлять загрозу наданням послуг з навчання неконтрольованих державою.
Аналіз ситуації показує – Автошколи акредитовані в ГСЦ МВС внаслідок створеної ситуації, не маючи достатньої кількості учнів змушені закривати нерентабельні учбові класи, звільняти працівників, продавати учбові автомобілі і шукати кошти на сплату податків і заробітних плат.
ПРОПОНУЄМО:
1.Ліквідувати можливість виготовляти і купувати водійські посвідчення шляхом посилення адміністративної і кримінальної відповідальності;
2.Розробити концепцію системи підготовки (перепідготовки) водіїв транспортних засобів, спираючись на досвід країн ЄС і Директиви Європейського Парламенту та Ради про водійські права;
3.ГСЦ МВС створити інститут незалежних інспекторів з прийому практичних іспитів на всі категорії транспортних засобів;
4.Розробити Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період 2024 2026 роки відповідно до рекомендацій Директиви Європейського Парламенту та Ради про водійські права.
З повагою,
Голова УАА Є.Сухорученко
УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ АВТОШКІЛ
PUBLIC ORGANIZATION
UKRAINIAN DRIVING SCHOOL ASSOCIATION
ЧЛЕН ЕВРОПЕЙСЬКОЇ АСОЦІАЦІЇ
ID code 44759040, UA973052990000026002040120015 UAH KRU CB
«Privatbank» Vyshneve, MFO 305299
08153 Boiarka, 41 Bilohorodska Street, 52
tel.: +38 (067) 909-54-11, +38 (067) 463-69-73
Facebook: https://www.facebook.com/groups/yaaua/
Web: https://www.uads.org.ua/
Email: [email protected]
13.02.2024 р.
№3
Кампанії "За безпечні дороги"
Шановні колеги!
Приємно бачити, що є такі організації, які турбуються про безпеку на автошляхах. Ми підтримуємо Вас і готові співпрацювати в цьому напрямку.
Шкода, що в Маніфесті "За безпечні дороги" не відображено питання підготовки водіїв транспортних засобів (в тому числі водіїв велосипедів) і не розглянуто Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2024 року.
Так, в Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2024 року не закладені питання розвитку сфери підготовки водіїв в Україні, що привело до появлення Закону 7345, Постанов КМУ, Наказів МВС, ГСЦ, які ігнорують Директиви Європейського Парламенту та Ради про водійські права, їх відповідність сучасним вимогам і це негативно впливає на розвиток безпеки дорожнього руху в цілому в Україні.
Ігнорування розвитку сфери підготовки водіїв веде до дорожнього травматизму в Україні і може привести до закриття кордонів ЄС для українських водіїв.
На тлі популізму (некомпетентності) деяких законотворців було запроваджено «Пілотний проект» – різке і необґрунтоване зменшення ТСЦ МВС, що в свою чергу призвело до черг на складання іспитів, введена самопідготовка на теоретичні іспити в РСЦ ГСЦ МВС, відмінено теоретичний іспит в закладах підготовки (перепідготовки) водіїв. Це в свою чергу надало значний поштовх до появи в засобах масової інформації, оголошень про можливість купити водійські «права». Самопідготовка і можливість придбати водійські «права» протягом тижня за мінімальну витрату часу і коштів призвело до відтоку учнів із Автошкіл, які навчали водіїв і зниження якості отриманих знань з теорії
Недосконалість законодавства призвело до переходу в тінь категорії спеціалістів теоретичного курсу, які почали надавати освітні послуги як репетитори за значно меншу плату (ухиляючись від сплати податків), часто не маючи відповідного атестата спеціаліста, вони ховаються в «тінь» і становлять загрозу наданням послуг з навчання неконтрольованих державою.
Аналіз ситуації показує – Автошколи акредитовані в ГСЦ МВС внаслідок створеної ситуації, не маючи достатньої кількості учнів змушені закривати нерентабельні учбові класи, звільняти працівників, продавати учбові автомобілі і шукати кошти на сплату податків і заробітних плат.
ПРОПОНУЄМО:
1.Ліквідувати можливість виготовляти і купувати водійські посвідчення шляхом посилення адміністративної і кримінальної відповідальності;
2.Розробити концепцію системи підготовки (перепідготовки) водіїв транспортних засобів, спираючись на досвід країн ЄС і Директиви Європейського Парламенту та Ради про водійські права;
3.ГСЦ МВС створити інститут незалежних інспекторів з прийому практичних іспитів на всі категорії транспортних засобів;
4.Розробити Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період 2024 2026 роки відповідно до рекомендацій Директиви Європейського Парламенту та Ради про водійські права.
З повагою,
Голова УАА Є.Сухорученко