Приємно бачити, що є такі організації, які турбуються про безпеку на автошляхах. Ми підтримуємо Вас і готові співпрацювати в цьому напрямку.
Завантажити та ознайомитись з листом Ви можете нижче


ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ
УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ АВТОШКІЛ
PUBLIC ORGANIZATION
UKRAINIAN DRIVING SCHOOL ASSOCIATION
ЧЛЕН ЕВРОПЕЙСЬКОЇ АСОЦІАЦІЇ
ID code 44759040 , UA973052990000026002040120015 UAH KRU CB
"Privatbank" Vyshneve ,MFO 305299
08153 Boiarka, 41 Bilohorodska Street, 52
tel. ,+380 67 9095411 ,+380 674636973
https://www.facebook.com/groups/yaaua/
https://www.uads.org.ua/
Email: udsaukraine22@gmail.com
13.02.2024 р. № 3
Кампанії "За безпечні дороги"
Шановні колеги!
Приємно бачити, що є такі організації, які турбуються про безпеку на автошляхах. Ми підтримуємо Вас і готові співпрацювати в цьому напрямку.
Шкода, що в Маніфесті "За безпечні дороги" не відображено питання підготовки водіїв транспортних засобів (в тому числі водіїв велосипедів) і не розглянуто Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2024 року.
Так, в Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2024 року не закладені питання розвитку сфери підготовки водіїв в Україні, що привело до появлення Закону 7345, Постанов КМУ, Наказів МВС, ГСЦ, які ігнорують Директиви Європейського Парламенту та Ради про водійські права, їх відповідність сучасним вимогам і це негативно впливає на розвиток безпеки дорожнього руху в цілому в Україні.
Ігнорування розвитку сфери підготовки водіїв веде до дорожнього травматизму в Україні і може привести до закриття кордонів ЄС для українських водіїв.
На тлі популізму (некомпетентності) деяких законотворців було запроваджено «Пілотний проект» – різке і необґрунтоване зменшення ТСЦ МВС, що в свою чергу призвело до черг на складання іспитів, введена самопідготовка на теоретичні іспити в РСЦ ГСЦ МВС, відмінено теоретичний іспит в закладах підготовки (перепідготовки) водіїв. Це в свою чергу надало значний поштовх до появи в засобах масової інформації, оголошень про можливість купити водійські «права». Самопідготовка і можливість придбати водійські «права» протягом тижня за мінімальну витрату часу і коштів призвело до відтоку учнів із Автошкіл, які навчали водіїв і зниження якості отриманих знань з теорії
Недосконалість законодавства призвело до переходу в тінь категорії спеціалістів теоретичного курсу, які почали надавати освітні послуги як репетитори за значно меншу плату (ухиляючись від сплати податків), часто не маючи відповідного атестата спеціаліста, вони ховаються в «тінь» і становлять загрозу наданням послуг з навчання неконтрольованих державою.
Аналіз ситуації показує – Автошколи акредитовані в ГСЦ МВС внаслідок створеної ситуації, не маючи достатньої кількості учнів змушені закривати нерентабельні учбові класи, звільняти працівників, продавати учбові автомобілі і шукати кошти на сплату податків і заробітних плат.
ПРОПОНУЄМО:
Ліквідувати можливість виготовляти і купувати водійські посвідчення шляхом посилення адміністративної і кримінальної відповідальності;
Розробити концепцію системи підготовки (перепідготовки) водіїв транспортних засобів, спираючись на досвід країн ЄС і Директиви Європейського Парламенту та Ради про водійські права;
ГСЦ МВС створити інститут незалежних інспекторів з прийому практичних іспитів на всі категорії транспортних засобів;
Розробити Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період 2024 2026 роки відповідно до рекомендацій Директиви Європейського Парламенту та Ради про водійські права.
З повагою,
Президент УАА Є.Сухорученко
Comments